top of page
Профіль
Дата приєднання: 30 вер. 2020 р.
Бейджі
- Співробітники
Пости (3)

17 квіт. 2022 р. ∙ 6 хв
Механики оптимизации продаж
1. "Ведите" гостя по меню, опираясь на платиновое правило обслуживания гостей. 2. Используйте "кивок Салливана". 3. Используйте...
70
0
2

1 бер. 2021 р. ∙ 12 хв
Правила обслуживания гостей
Шаг обслуживания гостей Положение по обслуживанию гостей содержит в себе общее описание документа. Определяет общие правила работы,...
1889
0
2
1 бер. 2021 р. ∙ 7 хв
Політика ресторану
Одеса. 2021 Політика компанії відносно обслуговування Для реалізації стратегічних цілей в Компанії працюють різні підрозділи. Компанія...
628
1
2
Олексій Тарапака
Адмін
Співробітники
+4
Інші дії
bottom of page