top of page
Профіль
Дата приєднання: 30 вер. 2020 р.
Бейджі
- Співробітники
Пости
17 квіт. 2022 р. ∙ 6 хв.
Механики оптимизации продаж
1. "Ведите" гостя по меню, опираясь на платиновое правило обслуживания гостей. 2. Используйте "кивок Салливана". 3. Используйте...
45
0
1
1 бер. 2021 р. ∙ 12 хв.
Правила обслуживания гостей
Шаг обслуживания гостей Положение по обслуживанию гостей содержит в себе общее описание документа. Определяет общие правила работы,...
1275
0
1
1 бер. 2021 р. ∙ 7 хв.
Політика ресторану
Одеса. 2021 Політика компанії відносно обслуговування Для реалізації стратегічних цілей в Компанії працюють різні підрозділи. Компанія...
600
1
1
Олексій Тарапака
Адмін
+4
Інші дії
bottom of page